اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید – اپلیکیشن مدیریت هزینه شخصی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید – اپلیکیشن مدیریت هزینه شخصی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد جباری5
  • زمان:7 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت هزینه‌های روزانه یکی از کار‌های روزمره هر شخص در قسمت خرج از درآمد خود محسوب می‌شود. در این فرادرس نحوه ساخت یک اپلیکیشن محاسبه هزینه توضیح داده خواهد شد به طوری که شما می‌توانید با انتشار اپلیکیشن اختصاصی خود در مارک‌های رایج بازار و یا حتی به صورت خصوصی کسب درآمد کنید. این اپلیکیشن به صورت اختصاصی ایجاد و آموزش داده شده است و تمام فاکتور‌هایی که یک برنامه‌نویس برای توسعه نرم‌افزار خود در اندروید نیاز دارد، تهیه و تدارک دیده شده است تا خروجی مناسبی به دست آید.
دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید – اپلیکیشن مدیریت هزینه شخصی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید – اپلیکیشن مدیریت هزینه شخصی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

گلبرگ

خیلی خوب بود. فقط کاش تو آموزش ها فایل نرم افزار هم بود.

کمال

مرسی از استاد عزیز آموزش این نوع پروژه یکی از موارد کاربردی دنیای دیجیتال امروز هست.

توحید

استاد فن بیان خوبی دارند در کل دوره خوبیه خسته نباشید به تیم بزرگ فرادرس

حسین

علاوه بر اینکه در خصوص این عنوان آموزش رو بسیار مناسب ارائه کرده اند، کد هایی رو ارائه داده بودند که من تو پروژه های مختلف هم تونستم استفاده کنم و بسیار رضایت داشتم.

محمود

مدرس تمام پارامتر هایی که دنبالش بودم رو ارائه کرده و آموزش بسیار مفید واقع شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی