اطلاعات دوره
آموزش ایجاد وب سایت فروشگاهی با ASP.NET MVC (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد وب سایت فروشگاهی با ASP.NET MVC (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با آمدن معماری MVC، مایکروسافت به سرعت ASP.NET MVC را معرفی کرد که مخصوصا از نظر سرعت اجرا و بحث مهم سئو، پیشرفت فوق العاده ای داشت. همین امر، ASP.NET MVC را به یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی وب سایت فروشگاهی تبدیل کرده است، بنابراین اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین سریع و استاندارد هستید که همیشه توسط مهندسان مایکروسافت به روز بودن تکنولوژی ها و همین طور امنیت آن تضمین شده باشد، این آموزش می تواند مناسب و مفید باشد.ما در این آموزش قصد داریم تا شروع کار نوشتن وب سایت فروشگاهی با ASP.NET MVC را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش ایجاد وب سایت فروشگاهی با ASP.NET MVC (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس حافظی حقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد وب سایت فروشگاهی با ASP.NET MVC (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

vahidhakimi

عالی بود استفاده کردم ممنون از فرادرس

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی