اطلاعات دوره
آموزش طراحی و پیاده سازی برنامه کاربردی Notepad در سی شارپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و پیاده سازی برنامه کاربردی Notepad در سی شارپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رشید شجاعی4.7
  • زمان:1 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش «فرادرس طراحی و پیاده سازی برنامه کاربردی Notepad»، که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، با استفاده از محیط برنامه نویسی C#‎ به صورت گام به گام و عملی نرم افزار Notepad طراحی و پیاده سازی می شود.
دوره آموزش طراحی و پیاده سازی برنامه کاربردی Notepad در سی شارپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رشید شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و پیاده سازی برنامه کاربردی Notepad در سی شارپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ali

خیلی ممنون ازتون، حرف نداره.

MBG

سلام ممنون از اموزش خوبتون من وقتیچیز جدیدی به استریپ منوم وارد میکنم وقتی ران میکنم تو اجراش نمیاد میشه لطفا بگین مشکلش کجاست؟

کسرا

سلام آموزش خوب بود کیفیت قابل قبولی داشت ولی بنظرم قسمت انتهایی اون که شامل تنظیمات مربوط به قسمت برگرداندن اطلاعات مرفوط به اون بود (undo) پیچیده توضیح داده شده بود و قابل فهم نبود جدا از این در کل آموزش خوبی بود از فرادرس و توسعه دهنده متشکرم بابت این آموزش.

sina

عالی بود

پویا

خیلی پروژه جالب و باحالی بود. آموزش خیلی خوب بود اینکه یادداشت های استاد رو حین آموزش به صورت pdf در فایل قرار می دهید خیلی خوب هست چون بعد از آموزش ویدیویی به صورت خلاصه میتونیم ازش استفاده کنیم، به نظرم باید یک مقدار یباید باسرعت بیشتری مباحث جلو بروند. خیلی ممنون از زحمتکش و خوب فرادرس. قیمت ها خدایی مناسبن. خداقوت و تشکر.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی