اطلاعات دوره
آموزش اجزا ظاهری وب سایت در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اجزا ظاهری وب سایت در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید نجفی پور4.5
  • زمان:8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، شما با اصول اولیه یک فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید. در این مجموعه سعی شده با نگاهی پروژه محور به فریمورک کدایگنایتر نه تنها از ابزار برنامه نویسی این فریمورک به درستی استفاده کنیم بلکه یک فروشگاه اینترنتی را به صورت ساده ولی جامع، طراحی و برنامه نویسی نماییم. ما در این آموزش قصد داریم تا اجزا ظاهری وب سایت در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter را طراحی و پیاده سازی کنیم.
دوره آموزش اجزا ظاهری وب سایت در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید نجفی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اجزا ظاهری وب سایت در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شعیب

این آموزش، آموزشی خیلی خوبیه برای کسایی که چیزی از کدنویسی نمی دونن و واقعا پیش نیازی هم نمی‌خواد. با گذروندن این آموزش دیدگاه خوبی نسبت به سایت فروشگاهی پیدا خواهید کرد اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و رساندن آن به درآمد میلیونی هستید، ميتونيد از آموزش هاي پولي فرادرس استفاده کنيد و اين آموزش ها بهترین گزینه برای شماست ولی اگر تمایل دارید فقط نحوه راه‌اندازی و ویرایش یک سايت وردپرسي را بیاموزید می‌توانید از آموزش هاي رايگان نيز استفاده کنيد ، از تیم فرادرس تقاضا دارم اگر امکانش هست که آموزش های وردپرسی را نیز به صورت رایگان قرار دهند تا همگی از آن برای کسب و کار خود و درآمدزایی استفاده کنند

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی