اطلاعات دوره
آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی با نرم افزار Mobirise
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی با نرم افزار Mobirise

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسن زنده دل4.9
  • زمان:49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با فراگیر شدن اینترنت و آنلاین بودن اکثریت مردم، داشتن سایت می تواند تاثیر بسیار مهمی در تبلیغات کارهای ما داشته باشد. داشتن یک سایت می تواند دلایل زیادی به جز تبلیغات داشته باشد. با داشتن یک وبلاگ شخصی می توانید مطالب یا تجربیات خود را به راحتی در محیط اینترنت به اشتراک بگذارید و همچنین یک سایت عکاسی یا یک وبلاگ برای پادکست های خود داشته باشید. در بین اپلیکیشن ها و سایت ها، ساده ترین، سریع ترین و بهترین برنامه ساخت سایت، برنامه Mobirise است که رایگان بوده و با استفاده از افزونه های آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن، سایت خود را آپلود کرده و مدیر یک وب سایت باشید. در این آموزش سعی می کنیم از صفر تا صد ساخت سایت و کار با Mobirise را آموزش دهیم به طوری که همه موارد از جمله نحوه انتشار آن در محیط اینترنت را در برگیرد.
دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی با نرم افزار Mobirise دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسن زنده دل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی با نرم افزار Mobirise را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

هم برای کارای دانشگاه، هم برای کارم و هم از روی علاقه این آموزشو تهیه کردم، واقعا تدریس استاد فوق العاده بود.

علی

استاد چه گونه می تونیم از فونت فارسی استفاده کنیم ؟

دانا

آموزش خیلی عالی بود. با کمترین زمان ممکن میتونی یه سایت آماده داشته باشی. ممنونم از فرادرس که با کمترین هزینه، این آموزش هارو به نحو احسن در اختیارمون قرار میده. با تشکر از فرادرس و مدرس گرامی

نوید

اصلا فکر شو نمی کردم که فرادرس همچین آموزشی رو داشته باشه چون نرم افزار خاصی هست و اکثرا ازش استفاده نمی کنن و با وردپرس کار میکنن، برام عجیب بود آموزش به زبان فارسی شو تو فرادرس پیدا کنم، خیلی خوشم اومد.

محمد

خیلی خوب بود ولی نرم افزار به قدری ساده است که میتونید با نیم ساعت ور رفتن یا در نهایت مشاهده پیش نمایش های آموزش به کل آن مسلط شوید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی