اطلاعات دوره
آموزش Apollo Server و کاربرد آن در GraphQL (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش Apollo Server و کاربرد آن در GraphQL (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آپولو (Apollo) یک پلتفرم برای ایجاد دیتاگراف (DataGraph) است. دیتاگراف یک لایه ارتباطی است که بین کلاینت (Client) و سرور (server) قرار می‌گیرد و کلاینت شما مانند: React یا برنامه‌های iOS را به صورت یکپارچه به سرویس Backend شما وصل می‌کند. دیتاگراف آپولو از GraphQL برای تعریف و اجرای ساختار این جریان داده استفاده می‌کند. در GraphQL به جای اینکه API (Application Programming Interface) را در قالب Endpoint‌های متعدد در نظر بگیرد آن‌ها را در قالب گراف‌های متعدد در نظر می‌گیرد. هدف از این فرادرس، آشنایی با Apollo Server و یادگیری اصول اولیه GraphQL بدون نیاز به دانش قبلی در مورد آن است.
دوره آموزش Apollo Server و کاربرد آن در GraphQL (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ملیحه غفوری ورزنه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Apollo Server و کاربرد آن در GraphQL (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی