اطلاعات دوره
آموزش کانتینرهای وابسته کتابخانه قالب استاندارد (STL) در C++‎ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کانتینرهای وابسته کتابخانه قالب استاندارد (STL) در C++‎ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کانتینرها اشیای STL هستند که برای ذخیره سازی داده ها استفاده می شوند و توسط یک شی کانتینر، می توان اشیاء را نگهداری کرد. کانتینرها مانند: بردار، پشته، لیست و.. هستند که توسط کانتینر list، می توان یک لیست پیوندی خطی ایجاد کرد و به کمک توابع موجود در کلاس این کانتینر می توان اعمالی مانند: درج، حذف و ادغام را انجام داد. با وجود این که هر کانتینر اعمال مخصوص به خود را پشتیبانی می کند، توسط الگوریتم های استاندارد می توان اعمال پیچیده تری مانند جستجو و مرتب سازی را انجام داد و توسط تکرار کننده ها که معمولا اشاره گر هستند، می توان محتویات کانتینرها را پیمایش کرد.
دوره آموزش کانتینرهای وابسته کتابخانه قالب استاندارد (STL) در C++‎ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کانتینرهای وابسته کتابخانه قالب استاندارد (STL) در C++‎ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی