اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متریال دیزاین – طراحی تب ها در اپلیکیشن اندروید با Material Design
مسیر آموزشی

آموزش متریال دیزاین – طراحی تب ها در اپلیکیشن اندروید با Material Design

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :11 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجتبی شریفی4.5
  • زمان:4 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس ما قصد داریم عنصر Material Tabs را از کتابخانه Android Support Library که در اندروید Lollipop معرفی شد را به شما دوستان معرفی کنیم و نحوه پیاده سازی اشکال مختلف آن را به شما عزیزان آموزش دهیم. ما با استفاده از ویجت TabLayout و استفاده از Fragment ها و ViewPager یک نمای تب وار به صورت Material Design در اشکال مختلف طراحی می کنیم، همچنین نشان می دهیم که چگونه از RecyclerView در محتوای تب ها استفاده کنیم و همه مباحث مورد نیاز برای ایجاد تب ها آموزش داده شده است تا عزیزانی که دانش برنامه نویسی خیلی کمی هم دارند بتوانند از این آموزش بهره ببرند.
دوره آموزش متریال دیزاین – طراحی تب ها در اپلیکیشن اندروید با Material Design دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شریفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متریال دیزاین – طراحی تب ها در اپلیکیشن اندروید با Material Design را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آرمان

استاد بی نهایت عالی تدریس میکنن . کاش دوره های اندروید بیشتری از ایشون وارد سایت شه

نوید سوری

عالی بود پیشنهاد میکنم بشدت

الهه سادات

بسیارعالی، جناب استادمجتبی شریفی. به امید موفقیت روزافزون درتمامی مراحل زندگیتان.

پدرام

به جرعت میتونمبگم اصولی ترین آموزش فارسی ای که تا به امروز دیدم. فوق العاده اصولی توضیح کامل جزئیات بدون اتلاف وقت در مجموع فوق العاده امیروارم آموزش های بیشتری با همین کیفیت از این استاد گذاشته بشه

میلاد

سلام خوب بود، استفاده کردم و راضی هستم. ??

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی