اطلاعات دوره
آموزش فیزیک الکتریسیته
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک الکتریسیته

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دیاکو مصطفوی3
  • زمان:4 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

الکترومغناطیس مطالعه تاثیرات بارهای الکتریکی ساکن و متحرک است، از فیزیک مقدماتی می دانیم که دو نوع بارمثبت و منفی وجود دارد. بارهای مثبت و منفی هر دو منشا یک میدان الکتریکی هستند. بارهای متحرک جریان را به وجود می آورند، که یک میدان مغناطیسی را نتیجه می دهد. در این آموزش، هدف ما این است، که به صورت کلی از فیزیک الکتریسیته صحبت کنیم. فیزیک الکتریسیته، از نظر فیزیکدانان و مهندسین برق و کامپیوتر دارای اهمیت بنیادی است.
دوره آموزش فیزیک الکتریسیته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دیاکو مصطفوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک الکتریسیته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

احسان بحرانی

  استاد مصطفوی خیلی خوب مفاهیم اساسی و ضروری و ارتباطشون با ریاضی رو ارائه دادن. ممنون.

رضا

آموزش خوبی است تا 80 درصد نیازهای منو برطرف کرد.

ُینا

از تهیه این آموزش پشیمون شدم ...

Jack

مدرس خیلی خوب توضیح نمیداد.

عرفان

واقعا از فرادرس انتظار آموزش بهتری داشتم :(

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی