اطلاعات دوره
آموزش شیمی فیزیک
مسیر آموزشی

آموزش شیمی فیزیک

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شیمی فیزیک یکی از دروس پایه و تخصصی رشته مهندسی مواد است. مطابق با نام این درس، محتوای آموزشی آن تلفیقی از دو درس شیمی و فیزیک است. در این درس شما با رفتار گازها، قوانین ترمودینامیک (اول، دوم و سوم) و بررسی تعادل در واکنش های شیمیایی آشنا می شوید. هدف اصلی این درس آن است که شما در مرحله اول بتوانید گرمای مبادله شده واکنش ها را در شرایط حجم و فشار ثابت محاسبه کنید. در مرحله دوم، رخداد یا عدم رخداد یک واکنش شیمیایی را بر مبنای محاسبات ریاضی پیش بینی کنید. رسیدن به این مهم، نیازمند آشنایی کامل با مباحث ترموشیمی و ترمودینامیک است که در این آموزش ویدئویی در قالب 7 درس تدریس خواهد شد.
دوره آموزش شیمی فیزیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا اکرمی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی فیزیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرشته

سرفصل های ارائه شده برای درس واقعا کافی بود من که خیلی خیلی راضی بودم.

علی

جای برای پیشرفت آموزش هست، و اینکه انصافا آموزش خوبیه، در یادگیری مطالب بیشتر خیلی میتونه مفید باشه. البته این رو هم بگم در کنار این آموزش نیاز هست که یا پیش زمینه داشته باشید یا حتما مطالعه از منابع دیگر استفاده کنید تا خیلی خوب مطلب جا بیفته.

محمد

سلام و احترام خدمت مدرس گرامی این درس یکی از درس های مهم و سخت هست و باید مطالب خیلی جامع باشه و مدرس تسلط خیلی بالایی روی موضوعات داشته باشه که خداروشکر مدرس محترم خیلی خوب توضیح دادن و تقریبا همه موضوعات پوشش داده شده.

محمد مهدی

کلا خیلی خوب بود، بعضا خطای لغوی پیش میاد که خب طبیعی می تونه باشه.

ایمان

باتشکر از کادر زحمت کش فرادرس ومدرسان قوی وتوانمند این مجموعه .به نظر من چون درس شیمی فیزیک درسی بسیار مهم و اساسی در رشته شیمی است باید بسیار روان وبا بیان واضح تدریس شود تا دانشجو قدرت بر قراری ارتباط با استاد را داشته باشد و فرصت داشته باشد تا درباره بخش تدریس شده فکر کند و درس را به خوبی یاد بگیرد. باتشکر از استاد توانمند اقای اکرمی فر مدرس درس شیمی فیزیک.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی