اطلاعات دوره
آموزش طراحی لوگو – آشنایی با مفاهیم و ایده پردازی به همراه مثال عملی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی لوگو – آشنایی با مفاهیم و ایده پردازی به همراه مثال عملی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:47 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نرگس محبت کار4.2
  • زمان:1 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، ضمن معرفی انواع آرم و کاربردهای آن، شیوه طراحی یک لوگو سالم، از ابتدایی ترین مرحله آن که پروسه ایده یابی است تا مرحله اجرای نهایی، آموزش داده می شود. این آموزش نه تنها برای افرادی که قصد دارند طراحی لوگو را تجربه کنند مفید است، بلکه برای انجام کلیه سفارش های طراحی گرافیک در مراحل ایده یابی مفید خواهد بود.
دوره آموزش طراحی لوگو – آشنایی با مفاهیم و ایده پردازی به همراه مثال عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نرگس محبت کار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی لوگو – آشنایی با مفاهیم و ایده پردازی به همراه مثال عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

آموزش خوبی بود. آگاهی لازم و نکاتی که باعث می‌شه کار مقبولی رو ارائه بدیم گفته شد. کاستی که از دوره شخصاً حس کردم، نبودِ لوگو تایپ و کم توضیح دادن بحث تقسیمات طلایی بود. شخصاً به درستی متوجه بخش تقسیمات طلایی نشدم.

زهرا

به عنوان یه دوره که از یک زاویه مشخص مبحث لوگو را توضیح دادن خیلی خوب و منسجم بود.

سروش

واقعا عالیییی بود این آموزش و خیلی استفاده کردم ازش.

firozeh

آموزش خوب و تاثیر گذار بود. خیلی چیزها رو که نمیدونستم یاد گرفتم، ولی کاش به تصویر فقط بسنده نمیکردن و لوگو تایپم آموزش میدادن.

لیلی

فرایند تفکر و طراحی و تصویرسازی رو به خوبی در این زمان کم آموزش دادند. برای علاقه مندان مفید هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی