اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با پلاگین Element 3D در افتر افکت – تکمیلی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با پلاگین Element 3D در افتر افکت – تکمیلی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رحمت دریابنده4.9
  • زمان:34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به آموزش یکی از قدرتمندترین و شگفت انگیزترین پلاگین های نرم افزار افتر افکت یعنی پلاگین Element 3D، می پردازیم. همان طوری که مستحضر هستید، افرادی که حتی کمترین فعالیت را هم در زمینه نرم افزار افتر افکت داشته باشند و آموزش های این نرم افزار رو دنبال کرده باشند، حتما تا به حال اسم کمپانی Video Copilot را شنیده اند. گروه Video Copilot از سال ۲۰۰۵ کار خود را در زمینه تهیه آموزش های جلوه های ویژه و نرم افزار افتر افکت آغاز کرد. ما در این آموزش قصد داریم تا آشنایی با پلاگین Element 3D برای افزودن مدل های سه بعدی در افتر افکت – تکمیلی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با پلاگین Element 3D در افتر افکت – تکمیلی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رحمت دریابنده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با پلاگین Element 3D در افتر افکت – تکمیلی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی