اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور افتر افکت – جلوه پودر شدن در After Effects
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور افتر افکت – جلوه پودر شدن در After Effects

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف ما در این آموزش یادگیری یکی از پرکاربردترین افکت‌های افتر افکت است. ما سعی کرده‌ایم در این آموزش به دو روش ساده و حرفه‌ای به شما یاد دهیم که چگونه بتوانید با استفاده از افکت‌های موجود در افتر افکت، اجسام، متن‌ها و هر عکس و لوگویی (Logo) که در نظر دارید را پودر کنید. روش اول بسیار ساده و کاربردی و روش دوم بسیار حرفه‌ای است و بستگی به میزان خواسته شما دارد. شما می‌توانید با استفاده از این آموزش علاوه بر یک تیزر تبلیغات و یک موشن‌ گرافیک (Motion Graphic)، یک جلوه ویژه سینمایی طراحی کنید و بابت این کار حقوق و دستمزد نیز دریافت کنید. 
دوره آموزش پروژه محور افتر افکت – جلوه پودر شدن در After Effects دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین عرفانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور افتر افکت – جلوه پودر شدن در After Effects را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیررضا

بنده خودم مدرس هستم و به تمام دانشجویانم فرادرس را معرفی می کنم.

مهدی

آموزش خوبی بود، نحوه تدریسشون رو دوست داشتم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی