اطلاعات دوره
آموزش تحقیق در عملیات 3
مسیر آموزشی

آموزش تحقیق در عملیات 3

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عباس احمدی4.8
  • زمان:10 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحقیق در عملیات به کمک مدل سازی ریاضی به دنبال یافتن تصمیمات بهینه و ارائه تحلیل های کمی است. بهینه سازی به معنی یافتن بهترین حالت در هر مساله است. بهترین وضعیت مساله می تواند به صورت بیشینه کردن (Maximization)، اهداف مطلوب مثل: سود و راندمان، کمینه کردن (Minimization) یا عوارض نامطلوب مانند: هزینه، ریسک و اتلاف باشد. این فرادرس پاسخگوی نیاز رشته های مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری است. این آموزش به منزله یک کلاس کامل دانشگاهی جهت گذراندن یکی از دروس پیچیده دانشجویان خواهد بود که در زمان نسبتا کوتاهی، دانشجویان را جهت آزمون های دانشگاه آماده می سازد.    
دوره آموزش تحقیق در عملیات 3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحقیق در عملیات 3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حجت

خیلی کامل بود. برای دروس ارشد دانشگاهی تهیه کردم و همه قسمت ها توضیحات کاملی داشت.

مینا سادات

آموزش خوبی بود و اینکه مرتبط به رشته تحصیلیم و همینطور حیطه کاریم بود.

محمدصدرا

به عنوان مرور می شه ازش استفاده کرد. خیلی به نظرم حرفه ای نبود و برای جمع بندی شب امتحان مناسبه.

ali

خیلی خوشحالم که با فرادرس آشنا شدم و میتونم اینجا نظرمو ثبت کنم. من عضو شبکه های اجتماعی فرادرس هستم و توی کار و حیطه درسیم از این آموزش هم استفاده می کردم.

سعیده تاجمهر

آموزش خیلی مفید و خوبی بود. خسته نباشین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی