اطلاعات دوره
آموزش کلیات نرم افزار Altium Designer (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کلیات نرم افزار Altium Designer (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه می توان اهمیت مدارهای چاپی را هم تراز با برق دانست چرا که تقریبا در تمامی وسایل برقی تولیدی امروزه، از بردهای مدار چاپی برای برقراری اتصال بین ادوات الکتریکی استفاده می گردد. استفاده از بردهای مدار چاپی سبب افزایش سرعت و دقت و آسانی در مونتاژ، کاهش نویز، جلوگیری از اشتباهات انسانی و بسیاری مزایای دیگر می شود. این موارد سبب شده نه تنها در تولیدات با تیراژ بالا بلکه در محصولات نمونه نیز از مدارات چاپی استفاده گردد. بنابراین صرف نظر از اینکه در چه زمینه ای از برق و یا سخت افزار فعالیت داشته باشیم، یادگیری این موضوع یک نیاز است که دیر یا زود به آن دچار خواهیم شد. نرم افزار آلتیوم دیزاینر یکی از مشهورترین و قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی مدارات چاپی است و به خصوص در ایران، اغلب شرکت های چاپ برد، تنها خروجی های این نرم افزار را می پذیرند. به همین دلیل یادگیری این نرم افزار به تمامی کسانی که در هر زمینه ای از رشته برق و سخت افزار، چه به صورت دانشگاهی و چه تجربی فعالیت دارند، توصیه می شود.
دوره آموزش کلیات نرم افزار Altium Designer (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین سعادت فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کلیات نرم افزار Altium Designer (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Abbas

سلام حوصله سر بر و توضیحات غیرضروریش اول کار خیلی خیلی زیاده. برای توضیح نرم افزار میشه با مثال شروع کرد. نیازی نیست تک تک موارد منوها رو برای کسی که اولین بار نرم افزار رو میبینه توضیح داد. خب طرف حسی نداره نسبت به اونها . اگر با یک مثال ساده شروع میشد و موارد مورد نیاز در مراحل انجام مثال توضیح داده میشد خیلی بهتر بود.

اکبر

خیلی عالی بود

هومن

باسلام. اگه میشه روش نصب برنامه رو هم بگین ممنون میشم.

طاهره

با تشکر از این اموزش خوب اصول اولیه شروع به کار و طراحی برد تا انتها به خوبی توضیح داده شده. من کلاس این نرم افزار هم رفتم که خب جزییات بیشتری گفته شد که مسلما در فرصت کوتاه فیلم نمیگنجه اما اگر اموزش یکم ساعتش بیشتر باشه و بخصوص درباره شورت کات ها هم توضیح داده بشه که کار را سریعتر و روانتر میکنه بهتر هست و اگر بخش اشنایی بیشتر با قطعات dip و smd و انواع پکیج ها هم اضافه میشد میتونست عملی تر هم باشه.و همچنین اندکی از اصول ساخت برد و مونتاژ قطعات و یا اینکه اموزش جداگانه ای برای این مباحث عملی در دوره های دیگر قرار بگیره. اما باز هم اموزش خوبی بود برای افراد مبتدی و شیوه بیان صریح و شیوا. ممنون

کیهان

با سلام خدمت استاد محترم و تیم سایت فرادرس که خیلی در بهتر شدن آموزش‌ها کمک کردن درباره‌ی نرم‌افزار آلتیوم دیزاینر باید بگم که این نرم‌افزار مربوط به طراحی برد و مدار هستش و قسمت‌های مربوطه بهش رو به خوبی پوشش داده و خیلی خوب یک برد کامل رو ایجاد کنیم در آلتیوم شما می‌تونید یه شماتیک رو به خوبی طراحی کنید و اونرو به pcb تبدیل کنید. درباره‌ی آموزش باید بگم شیوه‌ی بیان استاد کاملا واضح و صریح بود به خوبی تونستم آموزس رو یاد بگیرم نکته‌ی بهتری که درباره‌ی این آموزش وجود داشت رایگان بودن آموزش بود که یادگیری رو به بهترین شرایط رسوند باعث شد من این نرم‌افزار رو به راحتی برای رشته‌ام که رباتیک هست یاد بگیرم و بتونم ازش استفاده کنم برای راحتی برد ربات و اتصالش به بات با تشکر از استاد محترم و تیم فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی