اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور برنامه نویسی PLC های زیمنس با TIA Portal
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور برنامه نویسی PLC های زیمنس با TIA Portal

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا رمضانیان5
  • زمان:3 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش قصد داریم با ارائه پروژه ها و مثال های کاربردی در صنعت، دانشجویان را برای ورود به صنعت اتوماسیون آماده کنیم. نرم افزار Factory I/O یک نرم افزار قدرتمند در زمینه راه اندازی و اجرای پروژه های صنعتی است. بسیاری از فرایندهای موجود در یک کارخانه را می توان در این نرم افزار شبیه سازی کرد. این نرم افزار قابلیت اتصال با نرم افزار TIA Portal (نرم افزار برنامه نویسی PLC های زیمنس) و اکثر نرم افزارهای برنامه نویسی برندهای معتبر جهان را دارد. در پایان این آموزش، دانشجویان مهارت ‌های لازم جهت برنامه نویسی PLC های زیمنس و همچنین طراحی صفحات HMI زیمنس جهت پیاده سازی یک فرایند صنعتی را پیدا می ‌کنند.  
دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی PLC های زیمنس با TIA Portal دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا رمضانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی PLC های زیمنس با TIA Portal را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

خیلی خوب بود، در مقدمه نکات مقدماتی رو گفته بود و بعد توضیحاتی در خصوص نرم افزار رو باز کرده بودند. آموزش مثال های متنوعی داشت.

محمدسعید

عالیه، به صورت پیشرفته که نه ولی مقدماتی بود. استاد خیلی خوب آموزش میدند. من پیشرفته ش رو هم رفتم موسسه فنی، یعنی من با بچه های فنی از لحاظ اطلاعات اولیه یکسان بودم. من همیشه به فرادرس مراجعه میکنم چون اساتید خوب درس میدند.

میعاد

خوب بود ولی اگر صنعتی تر و کاربردی تر باشه بیشتر به کارمون میاد.

سعید

آموزش بسیار عالی و ساختاریافته ارائه شد . آموزش رو پیشنهاد می کنم ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی