اطلاعات دوره
آموزش حل نمونه سوال فتوگرامتری 1 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حل نمونه سوال فتوگرامتری 1 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فتوگرامتری در بسیاری از مطالعات کاربردهای فراوانی دارد، از جمله: پروژه‌ها و مطالعاتی که به نحوی با نقشه در وسعت بالا سر و کار دارند، عکس برداری با پهباد که بخش اعظم فعالیت‌های بسیاری از شرکت‌های مهندسی به آن وابسته است و همچنین بازار کار اصلی رشته نقشه‌برداری همین فتوگرامتری است که برای ورود به این حرفه، یادگیری مفاهیم پایه آن امری ضروری است. ما در این آموزش قصد داریم تا حل نمونه سوال فتوگرامتری 1 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش حل نمونه سوال فتوگرامتری 1 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پرستو افراسیابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل نمونه سوال فتوگرامتری 1 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی