اطلاعات دوره
آموزش کاربرد متلب MATLAB در شیمی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد متلب MATLAB در شیمی

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف مرتبط با متلب برای شیمی آشنا می شوند. درس هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، در ادامه آمده است. نقطه قوت این آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است، لذا این آموزش یکی از کاربردی ترین و کامل ترین آموزش ها در حیطه متلب برای شیمی است.
دوره آموزش کاربرد متلب MATLAB در شیمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سمیرا بیرامی سلطان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد متلب MATLAB در شیمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدرضی

رشته ی تحصیلی من شیمی بوده، یه بخش هایی رو دیدم که فقط تو اون بخشا مشکل داشتم و کاملا مشکلم رو رفع کرد.

عدی

خیلی حجم کمی داشت. نمی تونم بگم که مدرس خوب نبود. فقط محتواش کامل نبود.

احمد

خیلی خوب توضیح داده شد، اما کاربردی نبود و نمیشد به مطالب دیگه بسط داد.

شادی

سلام لطفا راجع بهqsarهم آموزش های لازم را ارايه دهید

اشرفی

سلام. با تشکر از خانم بیرامی. لطفا اگر امکانش هست در دیگر زمینه های کاربرد کمومتریکس در شیمی مانند روشهای curve resolution ،QSAR نیز آموزشهای لازم ارائه شود. با تشکر فراوان.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی