اطلاعات دوره
آموزش طراحی انبر جراحی به کمک نرم افزار Solidworks (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی انبر جراحی به کمک نرم افزار Solidworks (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رشته و حوزه کاری و تحقیقاتی مهندسی پزشکی و به طور خاص بیومکانیک از زمینه های نوظهور و به سرعت در حال رشد در کشور ایران است. اقبال به سمت این رشته مهندسی روز به روز در حال افزایش است و از طرف دیگر در محیط های آکادمیک در سایر رشته ها نیز سالانه علاقه بیشتری به سمت تعریف و انجام پروژه های مرتبط با حوزه های زیستی ایجاد می شود چرا که این حوزه مستقیما با سلامت انسان و بهبود زندگی ارتباط دارد. از سوی دیگر در صنعت نیز نیاز به علم بیومکانیک روزافزون است چه اینکه صنعت تجهیزات پزشکی کشور روز به روز در حال توسعه بوده و از سمت واردات به سمت تولید حرکت می کند. بنابراین تطبیق مهارت های مهندسی مکانیک با حوزه بیومکانیک می تواند ابزاری کارآمد جهت ایفای نقش در این توسعه ملی باشد.
دوره آموزش طراحی انبر جراحی به کمک نرم افزار Solidworks (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید امیر سیدصالحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی انبر جراحی به کمک نرم افزار Solidworks (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمیده حیدری

ممنون از سایت خوبتون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی