اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی قطعات مونتاژی با Autodesk Inventor (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی قطعات مونتاژی با Autodesk Inventor (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم فراست4.3
  • زمان:22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش مدل سازی قطعات مکانیکی و مکانیزم ها در نرم افزار جهت افزایش سرعت و دقت لازم برای فرآیندهای طراحی و ساخت، تعمیرات و مهندسی معکوس و افزایش دقت و سرعت لازم برای فرایندهای مهندسی تهیه شده است.
دوره آموزش پیاده سازی قطعات مونتاژی با Autodesk Inventor (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم فراست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی قطعات مونتاژی با Autodesk Inventor (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

teapot

سلام و خسته نباشید خدمت استاتید محترم سایت فرا درس مخصوصا استاد گرانقدر جناب آقای میثم فراست به تمام دوستانی که در رشته میکانیک تحصیل می کنند یا کارهای طراحی مکانیکی و یا اپراتوری دستگاه های سی ان سی می کنن توصیه می کنم روی نرم افزار اینونتور حساب بازکنند با توجه به اینکه محصول شرکت قدرتمند اتودسک هست و با به روز آوری های جدید پیش بینی میشه که از استقبال قابل توجهی مواجه بشه.علاوه بر این ها با شاهکار اتودسک اتوکد ارتباط خوبی دارد . و محیط طراحی قالب پلاستیک و همچنین امکان محاسبه تنش در قطعات طراحی شده و طراحی سیستم های تاسیساتی و همکاری مناسب با ریوت مپ که مخصوص طراحی تاسیسات ساختمانی هست میباشد.مخصوصا این آموزش و دیگر آموزش های میثم فراست رو ازدست ندید . به امید موفیت وسرافرازی روز افزون شما باتشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی