اطلاعات دوره
آموزش Redux
مسیر آموزشی

آموزش Redux

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:29 نظر4.8
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:2 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در طول دوره آموزش redux (ریداکس) سعی می‌کنیم به شکل کامل و کاربردی روش استفاده از کتابخانه redux برای حل مشکل مدیریت stateها را به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش Redux دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Redux را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

maryam93

سلام وقت بخیر آموزش Redux برای انگولار هم برگذار میکنید؟

حسام موسوی

سلام وقت بخیر خیر برگزار نمیکنیم

میلاد-م

با سلام و آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما در نظر نوشته بودید که ممکن است مثال های بیشتری برای این دوره را بررسی کنید، آیا ادامه جلسات این دوره در برنامه تان هست؟

حسام موسوی

سلام وقت بخیر این دوره کامل هست فصل آخر اگر ازش صبحت کردم صرفا برای متحوای بیشتر بود که قرار خواهم داد وگرنه همین الان دوره کامل هست

علیرضا عمارتی

سلام و وقت بخیر خسته نباشید با توجه به اینکه از آخرین آپدیت این دوره مدت زمان زیادی میگذره، یه سوالی برام پیش اومده که چرا دوره "در حال برگزاری" هست و جلسه ای که فرمودید اضافه نشده؟ آیا زمانبندی خاصی برای قراردادن اون جلسه که توی کامنت ها فرمودید، مد نظرتون هست؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی