اطلاعات دوره
آموزش CSS
مسیر آموزشی

آموزش CSS

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:563 نظر4.7
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:11 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش کامل CSS به صورت کامل و البته رایگان هدفی‌ست که ما در این دوره آموزشی دنبال می‌کنیم. شما با مشاهده کامل این دوره یاد خواهید گرفت که در صفحات وبسایت خود از ویژگی‌های مختلف CSS استفاده کنید.
دوره آموزش CSS دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش CSS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرتضی امینی پور

سلام و درود خدمت شما عزیزان زحمت کش در تیم راکت. اولاً بابت سایت خوبتون بهتون تبریک میگم و خیلی خیلی ممنونم که این آموزشهای قوی رو به صورت رایگان برای همه فارسی زبانان عزیز در سایتتون قرار دادین. آموزش هاتون خیلی خوبن اما جا داشت بعضی از مباحث ساده تر و شیوا تر بیان بشن. مثل بحث <<ترنزیشن>> که از مثال پیچیده ای استفاده کردید و مقداری ممکنه درکش برای بعضی افراد، مثل من کم سواد سخت باشه. خیلی کار ارزشمندی انجام دادید؛ باز هم بهتون تبریک میگم و آرزوی سربلندی و سرافرازی براتون دارم. عجرکم عندالله.

مهدی

سلام وقت بخیر چرا آموزش فکس باکس رو تو دوره ندادین؟ توی ویدیو ها گفتین جلوتر آموزش میدین ولی چیزی نگفتین درموردش

حسام موسوی

درود فعلا دوره فلکس باکس جدا هست و میتونید به شکل رایگان از راکت ببینید به زودی به شکل فصل جدید فلکس باکس به این دوره اضافه میشه

مرتضی امینی پور

ممنون از زحماتتون

امیر ف

سلام و خسته نباشید آقای موسوی خوب ما content , display و celer واسه celarfix گزاشتیم خوب اینا چطور کاری میکنن که اندازه فرزندشون روی div بیاد؟ ممنون میشم کمک کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی