اطلاعات دوره
آموزش کاربردی Restful API در لاراول
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی Restful API در لاراول

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزشی RESTful API در لاراول شیوه پیاده‌سازی REST API در پروژه‌های لاراولی را به صورت عملی و کاربردی (براساس نیاز بازار کار) یاد خواهید گرفت.
دوره آموزش کاربردی Restful API در لاراول دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط امیرحسین عبدالله زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی Restful API در لاراول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Hamid Reza Niakan

سلام وقت بخیر دوره خیلی عالی و کاربردی بود من با توجه به ۵ سال سابقه کار چیزهای جدیدی را یاد گرفتم. اگه امکان داره درباره این چند مورد هم در اپدیت دوره در نظر بگیرید: ۱- معماری میکروسرویس ۲-امکان لاگین کاربر به جای token با استفاده از session در api. که چطوری یه کوکی ست کنیم؟ ۳- فرض کنید می خواهیم یه api ایجاد کنید می خواهدو این api یکسری خدمات ارایه میده دقیقا مثل api های که برای ارسال پیامک استفاده میکنم یا هر چیز دیگه . می خواستم ببینم از نظر امنیت باید چه نکاتی رعایت کنیم ۴- ratelimiter laravel برای api ها توضیح بدهید. با تشکر از شما و تیم راکت

امیرحسین عبدالله زاده

درود حمیدرضای عزیز ممنونم از لطف و فیدبک خوبت و خوشحالم که محتوا برات مفید بوده چشم سعی میکنم در آپدیت ها از پیشنهاداتت استفاده کنم

علیرضا کلانتریان

دوره عالیه هست برای آپدیت پیشنهاد میشه اون پکیج نویسی که فرمودید رو اضافه کنید.

امیرحسین عبدالله زاده

سلام علیرضا جان ممنونم از لطف و فیدبکت چشم سعی میکنم یه اپیزود راجع به این موضوع هم صحبت کنم

mahdi

سلام استاد در مورد jwt هم توضیح داده شده؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی