اطلاعات دوره
آموزش راه اندازی ریگ ماینینگ رمزارزها و ارزهای دیجیتال
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی ریگ ماینینگ رمزارزها و ارزهای دیجیتال

519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جهان امروز در همه زمینه‌ها سعی در تمرکززدایی دارد. یکی از آخرین دستاوردها در نیل به این هدف، استفاده از شبکه‌های موسوم به بلاک‌چین در جهت ایجاد و گسترش ابزارهای مالی است که به نام رمز ارز (کریپتوکارنسی) شناخته می‌شود. این ابزارها سعی در جانشینی با ارزهای متداول و نیز روش‌های نقل و انتقال دارایی‌های مالی فارغ از مکان، ملیت یا سایر وابستگی‌های مرسوم برای مسائل مالی دارند. یکی از معضلات مشهود در این عرصه، کمبود آموزش منسجم برای ورود به این فعالیت و موفقیت در آن است. بنابراین در این آموزش سعی شده است، اصول و مسائل لازم برای ورود در این عرصه به گونه‌ای که بتوان در مدت زمان معقول در این صنعت حضور داشت، تدریس شود.
دوره آموزش راه اندازی ریگ ماینینگ رمزارزها و ارزهای دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی صالحی فرهادپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی ریگ ماینینگ رمزارزها و ارزهای دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

در مجموع راضی ام. یه مقدار افزایش قیمت داشتید اما بازم کیفیت آموزش راضی کننده بود.

نوید

سلام امیدوارم که این آموزش رو هر چه زودتر منتشر کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی