اطلاعات دوره
دوره آموزش NodeJS و rest api در جاوا اسکریپت با 2 پروژه عملی
مسیر آموزشی

دوره آموزش NodeJS و rest api در جاوا اسکریپت با 2 پروژه عملی

554,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 554,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شروع کار با Node JS Node.js  پلتفرمی ( ویکی پدیا ) است بر پایه موتور جاوااسکریپت کروم که به منظور طراحی و تولید برنامه های سریع و قابل گسترش ایجاد شده است. در گذشته   جاوااسکریپت بیشتر در صفحات وب و در قسمت کلاینت برنامه های وبی مورد استفاده قرار میگرفت. با ظهور nodejs امکان تولید نرم افزار سمت سرور با استفاده از جاوااسکریپت به راحتی امکان پذیر شده است. چرا […]
دوره دوره آموزش NodeJS و rest api در جاوا اسکریپت با 2 پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در دانشجویار توسط امیرحسین خجسته مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 554,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش NodeJS و rest api در جاوا اسکریپت با 2 پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

forge1803

سلام، خواستم بدونم این دوره برای بک اند نویسی برای اندروید خوبه؟ برای فلاتر و برنامه نویسی اندروید و بک اند؟!

amirhossein.Kh مدرس دوره

سلام وقت بخیر بله این دوره پایه های node js رو شامل میشه شما هم میتونید از خود فریم ورک express برای بکند اندروید و بقیه اپ ها استفاده کنید و هم میتونید از parse platform استفاده کنید

forge1803

سلام مجدد، ممنون بابت پاسخگویی، میشه یکم مفصل تر و واضح تر توضیح بدید؟؟ من تو مبحث بک اند تازه واردم و میشه گفت هیچی نمیدونم و میخوام زودتر شروع به یادگیری کنم در حدی که بتونم ازش تو برنامه نویسی فلاتر و اندروید استفاده کنم و خواهش دارم که راهنمایی کنید چیکار کنم؟ اگه این دوره شما روببینم به اون درجه که میخوام میرسم؟ یا باید دوره دیگری یا مبحث دیگری رو دنبال کنم؟؟؟

amirhossein.Kh مدرس دوره

خیلیم عالی با این دوره میتونید کاملا یک اپ بکند با Node.JS بسازید و اون رو با هر فریم ورک فرانت متصل کنید

lost2121

سلام وقت بخیر بخش چهارم – قسمت دوم – کار با Express مشکل داره و صدا و تصویر هماهنگ نیست و به هیچ وجه قابل استفاده نیست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی