اطلاعات دوره
آموزش phpunit در لاراول
مسیر آموزشی

آموزش phpunit در لاراول

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نوشتن تست در پروسه برنامه نویسی به یک امر واجب تبدیل شده است ، در این میان انواع مختلف تست نویسی و متدلوژی های متنوعی وجود دارد که یکی از متداول ترین آن unit-testing است . Phpunit فریم ورکی جهت تست نویسی در زبان php است ، سازندگان آن یک تیم آلمانی بوده که هدف خود را از توسعه این فریم ورک تست کاربردی نرم افزار عنوان کردند ،phpunit به […]
دوره آموزش phpunit در لاراول دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علیرضا امراللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش phpunit در لاراول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

appza

با سلام دوره خوبی هست ولی با نسخه قدیمی لاراول آموزش داده شده.

mohamad.mi4w

سلام دوره به درد نخوری بود هم اینکه نسخه لاراولش خیلی قدیمیه و هم مدرس اصلا خوب و عمیق توضیح نمیده فقط سر سری یه توضیحی میده

samannumber8

سلام با تشکر از مدرس دوره مفیدی بود

samirakazemifar0

سلام ممنون از نظرتون دانشجویاری عزیز

mahdiar

درست شد….. تشکر.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی