اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل psd به html کاملاً Responsive و پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل psd به html کاملاً Responsive و پروژه محور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

PSD فرمت اختصاصی نرم افزار فتوشاپ Photoshop است که به طرح لایه بازشناخته می شود. به لطف این فرمت گرافیست ها می توانند کارهای خود را همان گونه که در فتوشاپ وارد کرده اند با این فرمت ذخیره کرده و بدون هیچ کم کاستی در اختیار دیگر افراد قرار دهند تا آنان نیز از عناصر گرافیکی در دسترس وموجود در آن در کارهای خود از قبیل ساخت پوستر ، قالب […]
دوره آموزش تبدیل psd به html کاملاً Responsive و پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط احمدرضا ویسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل psd به html کاملاً Responsive و پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی