اطلاعات دوره
آموزش ساخت منوی کشویی با Css و Html
مسیر آموزشی

آموزش ساخت منوی کشویی با Css و Html

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ساخت ساخت منوی کشویی یا آبشاری یکی از امکانات خوب وبسایت ها منوهای کشویی یا dropdown است. منوهای کشویی لیستی از منوها با قابلیت داشتن زیر مجموعه هستند که تنها هنگام بردن ماوس روی آنها، ظاهر می شوند و با خارج کردن ماوس، مجددا به طور خودکار محو می شوند. طراحان سایت از این منو ها استفاده های زیادی می کنند. آیا می دانستید که می توانید تنها با استفاده […]
دوره آموزش ساخت منوی کشویی با Css و Html دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط نوید مین باشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت منوی کشویی با Css و Html را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

motasimigoory

یکم پیچیده

alishahnoushi

در یک کلام اصلا خوب نیست. حتی این دوره را رایگان هم نمیارزه. مدرس دوره بیشتر از اینکه سعی کنه ساده و روان درس بده دوست داره از کلمات سخت و پیچیده استفاده کنه. نصف کد ها آماده بودن و وقتی کد ها رو مینوشت به صورت همزمان نشون نمیداد و توضیح نمیداد که این دستور دقیقا چیکار میکنه. اگه خیلی از html و css سر در نمیارید اصلا بدرد شما نمیخورد و بیش از پیش نیاز ساده نیاز دارید چون از دستورات پیشرفته استفاده شده. با اینکه نکات خوبی توش بود ولی اصلا خوب تدریس نشده بود. و یک نکته دیگه: چرا تمام این تدریس در یک فایل نبود؟ کلا نیم ساعت فیلم بود. بجای 10 تا فیلم 2 دقیقه ای یک فیلم نیم ساعته آماده میکردید. و لطفا فایل ها را هم در دسترس قرار دهید من که فایل ها را پیدا نکردم در این صفحه…!!

امیر منصور اقدسی

سلام استاد وقت به خیر خیلی ممنون از دوره خوب و کاملتون

شهاب

فیلم آموزش در پارت پنجم قابل اجرا نمی باشد،لطفاً برسی شود…

مدیر رادفر

سلام اصلاح شد مجدد همون لینک رو دانلود کنید ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی