اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی TicTac toe با زبان سی شارپ به صورت پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی TicTac toe با زبان سی شارپ به صورت پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر2.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:احمدرضا ویسی3.6
  • زمان:3 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

عرض سلام به کاربران گرامی سایت بزرگ دانشجویار ایکس او (که در فارسی دوز هم نامیده می‌شود) یک بازی دو نفره‌است که به‌وسیله یک قلم و کاغذ انجام می‌شود. نام این بازی به دلیل علامت‌های X و O است که در طول بازی استفاده می‌شود. برای آغاز این بازی، در یک صفحه، جدولی با ۳ ردیف و ۳ ستون رسم می‌شود و هر یک از طرفین یکی از علامت‌های X […]
دوره آموزش ساخت بازی TicTac toe با زبان سی شارپ به صورت پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط احمدرضا ویسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی TicTac toe با زبان سی شارپ به صورت پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

imanrostami8219

سلام عکس های بازی را از کجا تهیه کنیم

zahrababaee465

سلام وقت بخیر،بابت اموزش خوبتون ممنونم.فقط جلسه ۲۲ یه ایرادی موجوده.وقتی دکمه دوازدهم میزارید توی بازی باید کد بک گراند رو برعکس بنویسیم،ینی برای دکمه ایکس بنویسیمoو برعکس.ک نوبت رعایت بشه.

علی علوی

سلام اموزش ساخت بازی دوز را خریداری کردم اما فقط تا قسمت 12 تونستم دانلود کنم و برای بقیه قسمت ها پیغام 404 میاد و نمیتونم دانلود کنم . لطفا راهنمایی کنید . با تشکر

مدرس ویسی مدرس دوره

سلام دوست عزیز لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید با سپاس

علی علوی

دیشب به اموزش نیاز داشتم و خریدم وتا حالا نتونستم دانلود کنم.لینکی که به ایمیلم فرستاده شده هم خطای 404 می ده.اگه الان نشه دیگه به دردم نمی خوره.از ظهر که سوالم رو پرسیدم پاسخی نیافتم.نمی دونم چی بگم ولی دیگه مهم نیست فکر میکردم سایتتون پشتیبانی خوبی داره اما ……..

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی