اطلاعات دوره
آموزش کار با wifi در برنامه نویسی c#
مسیر آموزشی

آموزش کار با wifi در برنامه نویسی c#

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به نام خدا ، سلام در خدمتتون هستم با آموزش کار با wifi در c# ، که یکی از موارد پرکاربرد جهت تست استصال به شبکه ی بی سیم در پروژه های مختلف می باشد. در این آموزش با زبان سی شارپ و با استفاده از nugetیک dllبه نام simple wifiرو دانلود میکنیم و با استفاده از دستورات و توابع آن وضعیت اتصال به وای فای را بررسی میکنیم سپس لیست […]
دوره آموزش کار با wifi در برنامه نویسی c# دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط روح الله اورکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با wifi در برنامه نویسی c# را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پریسا

سلام چگونه قبل از اتصال به وای فای روشن و خاموش بودن وایرلس رو در سی شارپ چک کنیم؟؟ که‌در صورت نمایش لیست وای فای ها خطا نده؟؟؟

پریسا

سلام وقت بخیر. سوال:اگه در بین برنامه وای فای از طریق ویندوز خاموش کنیم دیگه تغییر وضعیت وای فای رو در لیبل نشون نمیده مخصوصا که اگر قبل از اجرای برنامه وای فای ویندوز خاموش باشه ارور میده چطور تغییرات وضعیت وای فای رو چک کنیم؟؟؟؟؟

Hafez

سلام ببخشید میشه با simple wifiبرنامه sme ساخت اگه کسی میدونه به من جواب بده.

محمد کانتر

سپاس از مطلب کوتاه و مفید

مجید

سلام. برای اینکه بتونیم انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و یک ماژول وای فای داشته باشیم در سی شارپ چه کدی رو باید بنویسیم؟؟ اگه میشه پاسختون رو به ایمیلم هم بفرستید. ممنون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی