اطلاعات دوره
دوره آموزش میکروتیک( MTCNA ) از صفر تا صد
مسیر آموزشی

دوره آموزش میکروتیک( MTCNA ) از صفر تا صد

190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره MTCNA یا به عبارتی MikroTik Certified Network Associat از دوره های آموزشی میکروتیک می باشد. دوره آموزشی مدرک بین المللی MTCNA که دروازه ورود به دنیای میکروتیک است و در آن قابلیت های کلی میکروتیک و توانایی هایی که سیستم عامل میکروتیک در اختیار ما می گذارد، مورد بررسی قرار می گیرد و این دوره پیش نیاز مدارک دیگر میکروتیک می باشد. سرفصل های آموزش میکروتیک: آشنایی با تاریخچه شرکت میکروتیکمعرفی […]
دوره دوره آموزش میکروتیک( MTCNA ) از صفر تا صد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط غلامرضا شهرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش میکروتیک( MTCNA ) از صفر تا صد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی غلامحسین نژاد

سلام در این دوره لود بالانس و فیل اور هم اموزش داده میشه؟

الیاس

من میخواستم دوره را تهیه کنم… قسمت‌های رایگان رو که دیدم کلا پشیمون شدم… مدرس حتی فرق فایل نصبی و iso را نمی‌دونست و بلد نبود با vm ware کار کنه… خب برادر من این رو بلد نیستی هیچ ایرادی نداره… ولی خب عزیز چرا وقتی وسط ضبط فیلم فهمیدی بلد نیستی … نرفتی یاد بگیری و دوباره فیلم رو از اول ضبط کنی…. اینجا دو تا ایراد خیلی بزرگ مطرحه… اول بلد نبود…( که خب ایرادی نداره…) و ایراد دوم که به‌نظرم نابخشودنی هست، عدم احترام به مخاطب و شعور مخاطب هست…

clubps

سلام خدا قوت چرا بعضی از قسمت ها صدای مدرس انقدر ضعیف هست تو بعضی دیگه خوب….ای کاش یه بازبینی بشه….

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. از مشکل به وجود اومده عذرخواهم و سعی در بهبود کیفیت آموزش ها خواهیم داشت

clubps

ممنون از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی