اطلاعات دوره
دوره آموزش فتوشاپ (رایگان) با 3 پروژه عملی
مسیر آموزشی

دوره آموزش فتوشاپ (رایگان) با 3 پروژه عملی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر3.6
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سمیه محمودیانی4.2
  • زمان:12 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش فتوشاپ، به بررسی ابزار ها و پنل های اصلی این نرم افزار خواهیم پرداخت. فتوشاپ در اصل یک پردازشگر گرافیکی بوده که توسط شرکت Adobe طراحی و توسعه‌یافته است. این پردازشگر قدرتمند یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها برای ایجاد، ویرایش، اصلاح، ترکیب و تغییر تصاویر به کار می‌رود. نرم‌افزار Photoshop دارای ابزارهایی قوی در زمینه ادیت و ویرایش عکس ها میباشد. با فتوشاپ میتوانید تغییراتی نظیر رتوش، ترکیب، اصلاح رنگ، جابه‌جایی اشیا در تصویر و حتی انیمیشن سازی انجام دهید. در دوره آموزش فتوشاپ چه می‌آموزیم در این آموزش رایگان، قصد داریم شمارا با مقدمات اولیه کار با نرم افزار فتوشاپ آشنا کنیم. سپس بخش‌های بعدی ابزارها و منوهای پیشرفته‌تر Photoshop را ارائه خواهیم داد. آنچه در دوره مقدماتی آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ خواهید دید، در سرفصل عنوان شده است. اما به صورت کلی، ابزار های فتوشاپ، پنل های کاربردی این نرم افزار و شیوه نصب و راه اندازی آن را به صورت عملی بررسی خواهیم کرد. پس از دیدن دوره آموزش فتوشاپ شما قادر به راه اندازی این نرم افزار و ادیت و ویرایش تصاویر خود در آن خواهید بود. پیش نیازهای دوره آموزش فتوشاپ این دروه پیش نیاز خاصی ندارد و همه چیز طبق سرفصل و از ابتدا توضیح داده شده استو اما اگر علاقه مند به یادگیری فتوشاپ بصورت جهت طراحی قالب برای وبسایتتان هستید پیشنهاد ما آموزش تکمیلی زیر میباشد. دوره پیشنهادی: آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ این دوره مناسب چه کسانی است؟ نرم‌افزار فتوشاپ قابلیت‌های بسیار زیادی دارد ولی شناخت آن در سطح مبتدی به نوعی برای همه افرا...
دوره دوره آموزش فتوشاپ (رایگان) با 3 پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سمیه محمودیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش فتوشاپ (رایگان) با 3 پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی