اطلاعات دوره
فیلم آموزش رجیستری (registery)
مسیر آموزشی

فیلم آموزش رجیستری (registery)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از مهمترین بخش های ویندوز میتوان به رجیستری یا به عبارتی به قلب ویندوز اشاره کرد با استفاده از رجیستری شما می توانید همه اجزای ویندوز را فعال یا غیر فعال نمایید   دانلود این فیلم آموزشی در ادامه مطلب…  
دوره فیلم آموزش رجیستری (registery) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش رجیستری (registery) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

ممنون از دوره خوبتون

یاسر

سلام خدا قوت لطفا لینک دانلود این صفحه را فعال کنید با تشکر

shadmehr_6741

با سلام و عرض ادب.یک سوال در مورد ریجستری داشتم.میشه با ریجستری کاری کرد که تمام اطلاعات سیستم رو در کنار آیمون ساعت یا system try نشان بده به صورتیکه یک مربع کوچک ظاهر میشه و تمام مشخصات سیستم رو با رنگ قرمز در کادر مربع شکل نشان میده با استفاده از ترفند ریجستری بدون نصب هرگونه نرو افزار لطفا راهنمایی کنید

@hasan

دستتون درد نکنه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی