اطلاعات دوره
آموزش طراحی لوگو با اکسیمیوس سافت EximiousSoft Logo Designer
مسیر آموزشی

آموزش طراحی لوگو با اکسیمیوس سافت EximiousSoft Logo Designer

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد مرادی4.9
  • زمان:1 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزارهای زیادی در زمینه طراحی لوگو وجود دارند که پیشرفته‌ترین آن Corel DRAW است، اما نرم‌افزار Eximious Soft Logo Designer Pro در عین سادگی قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از دیگر مزایای این نرم‌افزار می‌توان به کم‌حجم بودن آن اشاره کرد. به کمک نرم‌افزار اشاره شده می‌توانید از طرح‌ها و شکل‌های آماده نیز استفاده کنید و فقط تغییراتی روی آن‌ها ایجاد نمایید و با ترکیب این اشکال لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید. اگر شما فردی هستید که کسب و کار خاصی دارید و در نظر دارید یک لوگو اختصاصی را طراحی کنید قطعاً این آموزش برایتان مفید خواهد بود.
دوره آموزش طراحی لوگو با اکسیمیوس سافت EximiousSoft Logo Designer دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی لوگو با اکسیمیوس سافت EximiousSoft Logo Designer را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سامیه

سلام، نرم افزار طراحی لوگو واقعا جالب و کاربردیه

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی