اطلاعات دوره
برنامه نویسی وب اپ با فلاتر
مسیر آموزشی

برنامه نویسی وب اپ با فلاتر

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:حامد عباسی0
  • زمان:3 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برنامه نویسی وب اپ با فلاترفلاتر به عنوان یک فریمورک کراس پلتفرم به شما این اجاره می دهد که بتوانید وب اپ هایی را طراحی و کدنویسی کنید.ما در این دوره اموزشی قرار است با فلاتر یک وب اپ ساده اما با کلی نکات مفید مورد نیاز را طراحی و کد نویسی کنیم.هدف ما در این این دوره استفاده موثر از یک دیزاین پترن ساده و کارآمد است که به شما در مرتب سازی پروژه تون کمک خواهد کرد، این دوره اموزشی مخصوص دوستانی است که قبلا فلاتر کار کردن و الان دوست دارند یک قدم جلوتر بیایند. پس اگر تو سطح مقدماتی هستید این دوره به شما پیشنهاد نمی شودسرفصل های دورهشروع طراحی صفحاتشروع نوشتن کد های ریسپانسیونوشتن کد های تمجابجایی بین صفحات با روش قبلیاستفاده از پکیچ Fluro  برای جابجایی بین صفحاتنوشتن کد های اولیه برای دریافت دیتا از APIتمکیل کردن کد های دریافت از APIشروع کار با دیتابیس محلی با پکیچ driftزدن کوئری با دیتابیس drift و کار با GET_itچند زبانه کردنتکمیل کردن ریسپانسیوپوش در گیت هاب و دیپلوی در GitHub 
دوره برنامه نویسی وب اپ با فلاتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط حامد عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برنامه نویسی وب اپ با فلاتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Mehran-Shariloo

با احترام کیفیت جالبی نداشت...

حامد عباسی (مدرس)

سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون

YasinV

سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم تایم آپدیت های دوره چجوریه اگه خیلی از هم دور باشن خوب نیست :(

حامد عباسی (مدرس)

سلام دوست عزیز کل قسمت های دوره اپلود شده اند و تکمیل می باشند.اگر منظورتون از اپدیت همون منتشر شدن قسمت ها باشد که این به عهده سایت می باشد و اگر اشتباه نکنم هفته ای 3 قسمت منتشر میشود

علی کاظمی

سلام بنده برنامه نویس کاتلین هستم (اندروید ) می خواستم ببینم این دوره برای من مناسب هست یا خیر؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی