اطلاعات دوره
آموزش Entity Framework در سی شارپ - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش Entity Framework در سی شارپ - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره Entity Framework در سی شارپ قصد داریم در حدود 6 ساعت به آموزش برنامه نویسی انتیتی فریم ورک و روش های کار با EF بپردازیم. به عنوان یک برنامه نویس حتما به Entity Framework و ORM برخورده اید و می دانید که Entity Framework بهترین ORM برای دسترسی به منابع داده از طریق نرم افزار می باشد. اين ابزار اين قابليت را به شما می دهد که داخل برنامه از بانک اطلاعاتی و جداول داخل آن به صورت Object ها استفاده کنيد به وسیله Entity Framework شما می توانید با انواع مختلف دیتابیس از قبیل SQL Server ، Sqlite و … کار کنید بدون اینکه نیاز به عملیات مستقیم در دیتابیس داشته باشید. در این دوره آموزشی تلاش کرده ایم به زبانی ساده و کاملا کاربردی شما را با تکنولوژی Entity Framework در سی شارپ آشنا و مفاهیم پایه و مقدماتی آن را بیان کنیم. در قدم اول روش های EF که سه مدل (Model First ،Database First و Code First) است را بررسی و نحوه کار با EF را آموزش داده و سپس هر یک از روش ها را بصورت کامل پیاده سازی خواهیم کرد. 
دوره آموزش Entity Framework در سی شارپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Entity Framework در سی شارپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hossein

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی