اطلاعات دوره
وبینار HelpMeGrow-Intro to ROS
مسیر آموزشی

وبینار HelpMeGrow-Intro to ROS

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:علیرضا احمدی4.2
  • زمان:2 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ROS - Robot Operating System  این سری از وبینارها در قالب پویش Help Me Grow سازماندهی شده  و باهدف ایجاد روحیه ی همکاری و به اشتراک گذاری دانش و علوم مختلف شروع به کار کرده است. مراحل آغازین این پویش اکثرا پوشش دهنده مباحث رباتیکی و برنامه نویسی می باشد اما انتظار می رود با همکاری بیشتر دانش پژوهان و جامعه دانشگاهیان ایرانی داخل و خارج از کشور گستره عناوین و مطالب ارائه شده در آینده ای نزدیک دیگر شاخه های علوم را نیز فرا بگیرد. در این سری از وبینارها  مباحث مربوط به سیستم عامل ربات ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سیستم های رباتیکی از پیچیدگی های خاصی برخوردار هستند که استفاده کردن از سیستم عامل ربات ها  ROS کمک شایانی به ساده سازی و افزایش بهره وری سیستم های رباتیکی می کند.  این پکیج نرم افزاری و یا بستر نرم افزاری ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف یک برنامه ی کنترلر ربات را آسان کرده و با استاندارد سازی پروتکل های ارتباطی بین پلتفرم ها و زبان های مختلف باعث افزایش قابلیت بکار گیری مجدد و به اشتراک گذاری آنها شده است.    
دوره وبینار HelpMeGrow-Intro to ROS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار HelpMeGrow-Intro to ROS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی