اطلاعات دوره
آموزش Postman
مسیر آموزشی

آموزش Postman

114,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 114,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش postman چیست؟ پُست­مَن (postman) یکی از محبوب‌­ترین ابزارها برای تست APIها است. این ابزار به ما کمک می­‌کند تا در زمان و هزینه خود صرفه‌­جویی کنیم. به وسیله postman می‌توانیم کدهای نوشته شده را در زمانی بسیار کم تست کنیم و خروجی برنامه خود را زودتر مشاهده کنیم. به عبارت دیگر این ابزار علاوه بر کمک به پیشرفت سرعت پروژه به ما کمک می‌­کند تا خطاهای احتمالی را نیز در زمانی زودتر برطرف کنیم. نکته قابل توجه این است که در رابطه با این دوره مهم نیست که API به چه زبانی نوشته شده است و به هر صورت پست­من ابزاری برای تست API نوشته شده است. در این دوره به آموزش postman می‌پردازیم و به صورت کامل آن را بررسی می‌کنیم. در یک پروژه ممکن است ما خودمان API نویس باشیم یا از API نوشته شده توسط دیگران در پروژه خود استفاده کنیم. در هر دو صورت ما نیاز داریم تا API نوشته شده را تست کنیم. پلتفرم postman به ما کمک می‌­کند به طور همه جانبه به بررسی APIها بپردازیم. برای تست APIها ابزارهای گوناگونی وجود دارد؛ اما به طور کلی پست­من یکی از بهترین و محبوب‌­ترین ابزارها برای انجام دادن این کار است. در دوره آموزش پست­من به بررسی این ابزار می­‌پردازیم، در رابطه با قسمت­‌های گوناگون آن صحبت می­‌کنیم و در نهایت به چگونگی استفاده از آن در تست­‌های خودمان می‌­پردازیم.   هدف از برگزاری دوره آموزش پستمن (postman) چیست؟ از آنجا که Postman ابزاری کاربردی و مهم به حساب می­‌آید، اصلی‌­ترین هدف در برگزاری این دوره آشنایی و تسلط به این ابزار و شناخت همه قابلیت‌­های آن بوده است.   دوره آموزش postman برای چه کسانی مناسب است؟ مباحث این دوره آموزشی به صورت کاملا روان و کاربردی بیان شده است و گروه‌­های زیادی می‌­توانند از مباحث ارائه شده در این دوره استفاده کنند. به طور جزئی‌­تر همه علاقه‌­مندان به برنامه‌­نویسی و موضوعات مرتبط با آن می‌­توانند از این دوره استفاده کنند و دانش خود در این زمینه را افزایش دهند.   برای شرکت در دوره آموزش پستمن چه پیش­‌نیازهایی وجود دارد؟ در تمام مراحل برگزاری دوره سعی شده است تا مباحث با زبان ساده و روان بیان شوند تا مخاطب به سادگی مشغول یادگیری مباحث شود؛ اما برای یادگیری همه مباحث ارائه شده لازم است تا مخاطب با مفاهیم مربوط به برنامه­‌نویسی و APIها آشنایی داشته باشد.   دوره آموزش postman با چه سرفصل‌­هایی و در کدام موسسه ارائه شده است؟ دوره آموزش postman توسط وب­‌پروگ تولید شده است و توسط مکتب‌­خونه منتشر می‌­شود. مباحث این دوره در هفت فصل و در مدت 25 جلسه تهیه شده است.
دوره آموزش Postman دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 114,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Postman را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی