اطلاعات دوره
وبینار مسائل حقوقی کسب و کارهای آنلاین، رپورتاژ آگهی و ویدئو مارکتینگ
مسیر آموزشی

وبینار مسائل حقوقی کسب و کارهای آنلاین، رپورتاژ آگهی و ویدئو مارکتینگ

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در یک وبینار تقریباً چهار ساعته با سه موضوع در خدمت شما عزیزان هستیم. در این وبینار که توسط انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی برگزار می شود، سه وبینار با سه ارائه دهنده در نظر گرفته شده است. در بخش اول، از ساعت 18:45 تا 20:00 آقای نصرالهی مشاور حقوقی انجمن صنفی درباره مسایل حقوقی راه اندازی یک کسب و کار الکترونیکی (استارتاپ) صحبت می کنند. در بخش دوم، از ساعت 20:00 الی 21:15 آقای نیما اکبر پوری مدیر بازاریابی محتوایی تلوزیون اینترنتی آیو درباره رپرتاژ آگهی با نمونه های واقعی در ایران صحبت خواهد کرد و نکات مهم برای موفقیت در حوزه رپورتاژ آگهی را با شما مرور خواهند کرد. در بخش سوم، آقای عادل طالبی با بحث «نقشه سفر مشتری» و «ویدئو مارکتینگ» در این نقشه‌ی سفر، از ساعت 21:15 الی 22:30 در خدمت شما خواهند بود. در هر یک از وبینارها، 15 دقیقه آخر به پرسش و پاسخ های شما اختصاص داده شده است. ویدئوی وبینار هم برای شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان ارسال می شود. همچنین، ثبت نام کنندگان، در وبینارهای بعدی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با سی درصد تخفیف حضور خواهند داشت. اعضای محترم انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی هم می توانند با تماس با انجمن (02188814829)، با سی درصد تخفیف در این وبینار شرکت کنند یا ویدئوی آن را دریافت کنند. مخاطبان وبینار: کسب و کارهای اینترنتی، دیجیتال مارکترها، علاقه مندان به حوزه دیجیتال، صاحبان کسب و کار که علاقه مند به حضور در فضای دیجیتال هستند و استارتاپی ها.
دوره وبینار مسائل حقوقی کسب و کارهای آنلاین، رپورتاژ آگهی و ویدئو مارکتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط عادل طالبی،محمدرضا نصرالهی،نیما اکبرپوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مسائل حقوقی کسب و کارهای آنلاین، رپورتاژ آگهی و ویدئو مارکتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی