اطلاعات دوره
دوره آموزش Sass به صورت کاربردی
مسیر آموزشی

دوره آموزش Sass به صورت کاربردی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این صفحه شما، دوره آموزش Sass را مشاهده خواهید نمود. SASS مخفف Syntactically Awesome Style Sheets می باشد و یک زبان پیش پردازنده CSS یا CSS Preprocessor Language به حساب می آید. SASS اساسا یک روش توسعه یافته از کدنویسی در CSS همراه با سینتکس به حساب می آید. پیش‌پردازنده Sass کمک می‌کند تا ما از ویژگی‌های منحصر به فردی در داخل CSS استفاده کنیم. ویژگی‌هایی مانند متغیرها، قواعد […]
دوره دوره آموزش Sass به صورت کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سید علیرضا سیواریز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش Sass به صورت کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

nasataranrahiminia

خیلی عالیه من تمام این دورها رو در حال اینک دانشجو هستم هر وقت وقت میکنم خیلی سخت نگاهشون میکنم و تمرین

anilmosafer2

خیلی ممنون از استاد عزیز واقعا عالی تدریس میکنه

alireza30 مدرس دوره

سپاس از لطف شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی