اطلاعات دوره
آموزش WPF مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور با سید مهدی حسینی
مسیر آموزشی

آموزش WPF مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور با سید مهدی حسینی

378,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 378,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:147 نظر3.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سید مهدی حسینی3.5
  • زمان:34 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معرفی در این آموزش شما با WPF از پایه آشنا شده و با تمام موارد مربوط به استایل نویسی، تمپلیت نویسی و… آشنا میشوید. در ادامه میتوانید از معماری MVVM در برنامه های خود استفاده کرده و اقدام به ایجاد کنترل های اختصاصی (CustomCotrol) نمایید. همچنین در فصل اخر اقدام به ایجاد چندین پروژه بصورت پروژه محور خواهیم کرد. که شامل نرم افزار رابط کاربری برای پلتفرم winget مایکروسافت، دریافت […]
دوره آموزش WPF مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور با سید مهدی حسینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سید مهدی حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 378,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش WPF مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور با سید مهدی حسینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

M.j.javadi1387

سلام من یک مشکل دارم من یک پروژه wpf .net core ایجاد کردم وقتی روی پروژه راست کلیک میکنم publish نیست. لطفا راهنمایی کنید.

سید مهدی حسینی قیداری مدرس دوره

سلام احتمالا ایراد از Visual Studio باشه پیشنهاد میکنم کاملا حذف و دوباره نصب کنیدو از اخرین نسخه استفاده کنید

M.j.javadi1387

ممنون درست شد

alinouri1979

سلام وقت بخیر استاد چگونه میتوان با استفاده از خاصیت TextChanged یک textbox در mvvm نمایش اطلاعات یگ گرید ویو یا لیست ویو را فیلتر نمود؟

سید مهدی حسینی قیداری مدرس دوره

سلام استفاده از اینتراکشن ها میتونه مفید باشه xmlns:i="http://schemas.microsoft.com/expression/2010/interactivity" یه همچین چیزی: <TextBox Text="{Binding TextFilter}">   <i:Interaction.Triggers>     <i:EventTrigger EventName="TextChanged">                 <i:InvokeCommandAction Command="{Binding FilterTextChangedCommand}"/>     </i:EventTrigger>   </i:Interaction.Triggers> </TextBox>

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی