اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی روبی Ruby
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی روبی Ruby

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی دژبرد4.2
  • زمان:4 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

توضیحات دوره برنامه نویسی روبی Ruby : روبی یک زبان متن باز و رایگان است که محبوب و مورد تقاضا در بازار است. سینتکس آن مختصر و خوانا است، آسان اما بسیار قدرتمند است. شرکت هایی مانند توییتر ، Soundcloud ، Goodreads و Kickstarter محصولات خود را با Ruby ارائه می دهند. روبی بیشترین استفاده را برای ساخت برنامه های وب دارد (فریمورک روبی آن ریلز). با این حال ، […]
دوره آموزش برنامه نویسی روبی Ruby دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی دژبرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی روبی Ruby را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Ruby سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Ruby در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

sam.khademi21

سلام وقت بخیر توی این دوره چیزی درمورد کتابخونه ها گفته نشده که از معایب این دوره هست امیدوارم دوره رو اپدیت کنید و درمورد کتابخونه ها نحوه نصب و فراخوانی اونها ویدیو بارگذاری کنید امیدوارم مورد بررسی قرار بگیره این موضوع ممنون از سایت شما و مدرس این دوره جناب دژبرد

علی دژبرد مدرس دوره

سلام بابت ارائه دیدگاهتون تشکر میکنم در دوره پیشرفته تر که برنامه ریزی خواهیم کرد این مسئله لحاظ خواهد شد

mehrunex

تشکر از شما بابت زحمات کشیده شده جهت تهیه این دوره آموزشی

safir.1987

با سلام و احترام لطفا ورژن ۳ رو آموزش بدید ممنون

علی

تو ایران به درد میخوره؟ فقط برای مهاجرت خوبه؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی