اطلاعات دوره
آموزش ساکسیفون
مسیر آموزشی

آموزش ساکسیفون

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ساکسیفون (saxophone) ساکسوفون (به فرانسوی: saxophone) یا همان ساکسیفون از دسته سازهای بادی است که معمولاً از جنس برنج است و یک قمیش مشابه کلارینت دارد. ساکسیفون سوراخ‌هایی دارد که نوازنده از طریق مکانیزم کلیدی آن‌ها را می‌بند. ساکسوفون انواعی مختلفی دارد که تفاوت آن‌ها در دامنهٔ صداییِ آنهاست. اگرچه این ساز در اصل برای ارکستر و دستهٔ موزیک نظامی تهیه شد. ولی امروزه بیشتر در موسیقی جاز و مردم‌پسند به کار می‌رود. دوره آموزشی ساکسیفون لوح گسترش همه مباحث مقادماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث ساکسیفون آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش ساکسیفون کمک بسیار زیادی خواهد کرد.ادامه متن…   سرفصل هایی که در این دوره آموزشی خواهید آموخت : ساختمان ساز و نحوه دست گرفتن ۱ ساختمان ساز و نحوه دست گرفتن ۲ نحوه نواختن و تولید صدا از ساکسیفون قسمت ۱ نحوه نواختن و تولید صدا از ساکسیفون قسمت ۲ خطوط حامل ، کلید سل و ارزش زمانی نت ها اجرای دروس ۶-۱ تمرین نت سیاه و سکوت سیاه اجرای دروس ۱۱-۷ تمرین نت سیاه و سکوت سیاه اجرای دروس ۱۷-۱۲ تمرین گام سل ماژور و نت “فادیز” اجرای دروس ۲۳-۱۸ ، تمرین نت گرد و علامت تکرار اجرای دروس ۳۲-۲۴ ، تمرین نت “می ” و علامت برگشت اجرای دروس ۳۷-۳۳ ، تمرین نت “ چنگ ” اجرای دروس ۴۰-۳۸ ، تمرین نت “ سل دیز ” و “فدیز ” و علامت خط اتحاد اجرای دروس ۴۹-۴۱ ، تمرین نت “ فا” ارزش زمانی نت نقط دار ، علامت ولت اجرای دروس ۵۹-۵۰ ، تمرین نت “ سل” علائم دینامیک صوت تمرین گام و آرپژ قسمت ۲ مبحث ریتم: خوانش ریتم قسمت ۱ مبحث ریتم: خوانش ریتم قسمت ۲ اجرای دو قطعه نمونه نحوه تمیز کردن ساز آشنایی با استاد این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید دوره آموزش ساکسیفون  دوره آموزشی ساز فلوت  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش ساکسیفون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مسعود عظیمی‌فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساکسیفون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی