اطلاعات دوره
آموزش رایگان اقتصادسنجی 1
مسیر آموزشی

آموزش رایگان اقتصادسنجی 1

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش رایگان اقتصادسنجی 1: اقتصاد سنجی کاربرد کمی مدل‌های آماری و ریاضی با استفاده از داده‌ها برای توسعه نظریه‌ها یا آزمایش فرضیه‌های موجود در اقتصاد و پیش‌بینی روندهای آینده از داده‌های قبلی است، داده‌های دنیای واقعی را تحت آزمایش‌های آماری قرار می‌دهد و سپس نتایج را در برابر تئوری یا نظریه‌های آزمایش شده مقایسه می‌کند. بسته به این که آیا شما علاقه‌مند به آزمایش یک تئوری موجود هستید یا در حال استفاده از داده‌های موجود برای ایجاد یک فرضیه جدید هستید، بر اساس این مشاهدات، اقتصادسنجی را می‌توان به دو دسته عمده تقسیم کرد: نظری و کاربردی. کسانی که به طور معمول به این عمل می‌پردازند معمولاً به عنوان اقتصاد سنج شناخته می‌شوند. نکات اصلی اقتصاد سنجی: اقتصادسنجی استفاده از روش‌های آماری با استفاده از داده‌های کمی برای توسعه نظریه‌ها یا آزمایش فرضیه‌های موجود در اقتصاد یا امور مالی است. اقتصادسنجی به تکنیک‌هایی مانند مدل‌های رگرسیون و آزمایش فرضیه صفر متکی است. همچنین می‌توان از اقتصادسنجی برای پیش‌بینی روند اقتصادی یا مالی آینده استفاده کرد. درک اقتصاد سنجی: اقتصادسنجی به منظور آزمایش یا توسعه نظریه اقتصادی، داده‌ها را با استفاده از روش‌های آماری تجزیه و تحلیل می‌کند. این روش‌ها برای کمیت و تجزیه و تحلیل نظریه‌های اقتصادی با استفاده از ابزارهایی مانند توزیع فرکانس، توزیع احتمال، استنباط آماری، تحلیل همبستگی، تحلیل رگرسیون ساده و چندگانه، مدل معادلات همزمان و روش‌های سری زمانی، به استنباط آماری متکی هستند. پیشگامان اقتصادسنجی لارنس کلاین، راگنار فریش و سایمون کوزنتس بودند که هر سه به دلیل سهم خود در پیشرفت آن در سال 1971 جایزه نوبل اقتصاد را گرفتند. امروزه، به طور منظم در میان دانشگاهیان و همچنین پزشکان مانند بازرگانان و تحلیل گران وال استریت استفاده می‌شود. نمونه‌ای از کاربرد اقتصادسنجی مطالعه تأثیر درآمد با استفاده از داده‌های قابل مشاهده است. یک اقتصاددان ممکن است این فرضیه را مطرح کند که هرچه فرد درآمد خود را افزایش دهد، هزینه‌های وی نیز افزایش می‌یابد. اگر داده‌ها نشان دهند که چنین ارتباطی وجود دارد، می‌توان تجزیه و تحلیل رگرسیون را برای درک قدرت رابطه بین درآمد و مصرف انجام داد. اینکه آیا این رابطه از نظر آماری قابل توجه است یا نه؟ بعید به نظر می‌رسد که فقط به دلیل شانس باشد. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان اقتصادسنجی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا اوریوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان اقتصادسنجی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

نسبت به استاد ما عالی واسش کمه ، شاهکاره خوبیش اینه میفهمی داری چیکار میکنی و این فرمول اینا واسه چیه ، پیشنهاد میکنم نگا کنید

کاربر مکتب‌خونه

خیلی صداش بی انرژی می باشد، خیلی (ا ااا ) میکنه مثل اینکه مطالب یادش میره . عادت بدیه

علی

به نظرمن ایشون آمار درس میدن تا اقتصاد سنجی! خوب نبود

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی و مفهومی

امین

با سلام، دوره به شدت خوب و کاربردی هست، کاش جناب استاد مباحث تایم سریز رو هم در این دوره مرور مختصری میکردند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی