اطلاعات دوره
پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله – سطح 2
مسیر آموزشی

پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله – سطح 2

240,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 240,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله – سطح 2آموزش حل و تجزیه تحلیل الگوریتم های پایه به کمک نرم افزار فلوگوریتم با شیوه ای نوین ( دوره پیش نیاز تمام زبانهای برنامه نویسی )شناخت مسائل و تجزیه تحلیل مسائل برنامه نویسی ، به حل آنها کمک می کند و اینگونه بدون کپی کاری می توان مسائل برنامه نویسی را درک کرد و به راحتی آنها را به الگوریتم ، فلوچارت و سپس زبان برنامه نویسی مقصد تبدیل نمود .این دوره برای تمام کسانی که قصد دارند در مسیر برنامه نویسی گام بردارند و در هر سنی هستند ، می تواند مفید باشد . حتی توصیه می کنم اگر مبتدی نیستید ولی درک مسائل برنامه نویسی برایتان راحت نیست حوصله به خرج بدهید و شجاعانه برگردید و ابتدا این دوره را بگذرانید ، سپس وارد مباحث تکنیکی برنامه نویسی شوید.  سرفصل های دوره : معرفی دوره و روش کار با مسائل برنامه نویسی با یک مثال سادهشناخت مسئله وتجزیه تحلیل آنمعرفی متغیرها و انواع آن ها با حل مسئلهنحوه عیب یابی و حل مسائل در فلوگوریتمتشخیص دستورالعمل های شرطی در مسائل برنامه نویسی و تحلیل مسالهشرط های ترکیبی و عملگرهای منطقیشرط های چندگانهمفهوم حلقه های تکرار و تشخیص استفاده از انواع آنها در مسائل مختلفانواع حلقه های تکرار و 4 ویژگی تمامی حلقه های تکرارتشخیص حلقه های معین و نا معینمدیریت استثنا ها و موارد خاصحلقه های معکوسحلقه های تو در تومفهوم توابع و متدهاتعریف و نحوه استفاده از توابع و متدهامعرفی آرایه
دوره پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله – سطح 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط سعید محمدرضاپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 240,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله – سطح 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی