اطلاعات دوره
پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله
مسیر آموزشی

پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئلهآموزش حل و تجزیه تحلیل الگوریتم های پایه به کمک نرم افزار فلوگوریتم با شیوه ای نوین شناخت مسائل و تجزیه تحلیل مسائل برنامه نویسی ، به حل آنها کمک می کند و اینگونه بدون کپی کاری می توان مسائل برنامه نویسی را درک کرد و به راحتی آنها را به الگوریتم ، فلوچارت و سپس زبان برنامه نویسی مقصد تبدیل نمود .این دوره برای تمام کسانی که قصد دارند در مسیر برنامه نویسی گام بردارند و در هر سنی هستند ، می تواند مفید باشد . حتی توصیه می کنم اگر مبتدی نیستید ولی درک مسائل برنامه نویسی برایتان راحت نیست حوصله به خرج بدهید و شجاعانه برگردید و ابتدا این دوره را بگذرانید ، سپس وارد مباحث تکنیکی برنامه نویسی شوید.  سرفصل های دوره :1) معرفی دوره و روش کار با مسائل برنامه نویسی با یک مثال ساده2) شناخت مسئله وتجزیه تحلیل آن3) معرفی متغیرها و انواع آن ها با حل مسئله4) نحوه عیب یابی و حل مسائل در فلوگوریتم5) تشخیص دستورالعمل های شرطی در مسائل برنامه نویسی و تحلیل مساله6) ادامه در دوره پیشرفته
دوره پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط سعید محمدرضاپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی و حل مسئله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سعید محمدرضاپور

سلام به شما دوست عزیز ممنون از نظر و نگاه ارزشمندتون . امیدوارم همه علاقه مندان ورود به دنیای برنامه نویسی نظر شما رو ببینند و از تجربه شما استفاده کنند . از شما و همه دوست داران دنیای زیبای برنامه نویسی دعوت می کنم ادامه این دوره رو در سطح ۲ دنبال کنید و اونجا هم افتخار بدین و نظرات ارزشمندتونو اعلام کنید . با توجه به جدید بودن این دوره ، خیلی ها از وجود این دوره بی اطلاع هستن ، ولی امیدوارم به لطف نظرات شما عزیزان هر کسی که در شروع راه هست توسط شما و امثال شما از وجود این دوره مطلع بشه و برای شروع این راه و روش رو هم امتحان کنه . نظرات شما چراغ راه من و دانشجویان عزیز خواهد بود .

mr panda

استاد سپاس گزارم بابت تهیه این مجموعه برنامه نویسانی که اغلب شکست میخورند مال این هست که این مرحله رو نمیگذرانند و فکر میکنند برنامه نویسی فقط کد هستش و ساختمان خودشون رو از طبقه دوم میسازند یک ساختمان رو نمیشه از طبقه دوم ساخت و باید حتما پی ریزی بشه و فاندمنتال خیلی خوب توی ذهن شکل بگیره و بعدا زبان برنامه نویسی که صرفا یک ابزار واسه پیاده سازی هست اموخته بشه !!! من شخصا خودم این تجربه شکست رو داشتم و زمانی که الگوریتم رو کار کردم توی زمینه برنامه نویسی به فهم و در ک رسیدم !!! فاندمنتال و بیس خیلی مهم هستش !!! سپاس گزارم از شما بابت اینکه وقت ارزشمندتون رو در اختیار ما گذاشتین موفق و پیروز باشید

mohsen.h8320

سلام با چه زبان هایی کار میکنید ؟

سعید محمدرضاپور (مدرس)

سلام دوست عزیز معرفی دوره را ببینید .

s.vaghefi2008

سلام و خسته نباشید جلسات ادامه دارد؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی