اطلاعات دوره
آموزش Camtasia 2019
مسیر آموزشی

آموزش Camtasia 2019

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:آرین اکبرزاده0
  • زمان:3 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش Camtasia 2019نرم افزار کمتازیا استودیو یک نرم افزار قدرت مند و در عین ساده بوده و طرفداران زیادی در ایران دارا میباشد.نرم افزار کمتازیا با قابلیت هایی که دارد از جمله (افکت گذاری و صدا گذاری و دادن انیمیشن به قسمت های مختلف ویدئو و .....)پیشنیاز های این دوره چیست ؟آشنایی با کامپیتر و تمام(موارد مورد نیاز را خودم در این دوره خواهم گفت.)این دوره به درد چه کسانی میخورد ؟مخصوص کسانی که مدرس (آنلاین ) هستنند و علاقه زیادی به ضبط ویدئو دارند و یا اشخاصی که علاقه به یاد گیری نرم افزار های سنگین مانند پریمایر و یا افتر افکت ندارد سرفصل های دوره :معرفی نرم افزار کامتاسیا استودیو (Camtasia Studio)آموزش نصب نرم افزار به همراه کرکآموزش بخش تایم لاین و بخش ترک هاآموزش کم و زیاد کردن سرعت ویدئوآموزش کات کردن قسمتی از فیلمآموزش اضافه کردن فایل جدید به نرم افزارآموزش کار کردن با منور کتابخانه کمتازیاآموزش کار کردن با منو (اتن شن)آموزش کار کردن با منو (ترن زیشن)آموزش کار کردن با منو (بی هیور)آموزش کار کردن با منو (انیمت)آموزش کار کردن با منو (کور افکت) 
دوره آموزش Camtasia 2019 دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط آرین اکبرزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Camtasia 2019 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی