اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع طراحی لوگو در Illustrator
مسیر آموزشی

آموزش جامع طراحی لوگو در Illustrator

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره جامع طراحی لوگو در ایلوستریتور به طور تخصصی به حیطه اجرای لوگو در این نرم‌افزار خواهیم پرداخت.  ضمناً در بین آموزش نرم‌افزار؛ به یادگیری و شناخت انواع سبک‌های لوگو و نیز ایده‌پردازی و هویت بصری خواهیم پرداخت. بهترین نرم‌افزار برای طراحی لوگو چیست؟ همان‌طور که می‌دانید برای انجام هر کاری چندین راه و روش وجود دارد و دقیقاً در بحث طراحی و اجرای لوگو نیز این موضوع صدق می‌کند. نرم‌افزارهای مناسب برای طراحی لوگو عبارت‌اند از: ایلوستریتور؛ کورل دراو؛ فتوشاپ؛ لوگو جوی؛ جت اِی و‌‌...  بهترین نرم‌افزار برای طراحی لوگو قطعاً شرکت ادوبی فکر همه‌جا را کرده و با ساخت ایلوستریتور امتیاز قوی‌ترین نرم‌افزار گرافیک برداری را از آن خودکرده است.  ایلوستریتور قوی‌ترین نرم‌افزار گرافیک برداری است که فایل‌ها و سایر فرمت‌های متفاوت را بسیار راحت می‌خواند. چند مزیت ایلوستریتور در طراحی لوگو داشتن فضای کاربری زیبا و مشابه فتوشاپ، یعنی کسی که فتوشاپ یاد دارد به‌راحتی می‌تواند در ایلوستریتور مسلط شود. امکان استفاده از ابزارهای مناسب و اختصاصی طراحی لوگو مانند "shape builder" ؛ "Image Trace" ؛ "Blend Tool" و... فراهم می‌شود. همچنین از بزرگ‌ترین مزیت‌های ایلوستریتور نیز اتصال به سایر نرم‌افزارهای گرافیکی است.
دوره آموزش جامع طراحی لوگو در Illustrator دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسین حصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع طراحی لوگو در Illustrator را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی