اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسپرینگ بوت در عمل (با رویکرد blocking)
مسیر آموزشی

آموزش اسپرینگ بوت در عمل (با رویکرد blocking)

1,319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 1,319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش اسپرینگ بوت در عمل (با رویکرد blocking) این دوره آموزشی به شما نحوه‌ی ساخت برنامه‌های کاربردی با استفاده از فریم‌ورک Spring Boot را به صورت عملی آموزش می‌دهد. در این دوره، شما با مفاهیم کلیدی Spring Boot آشنا خواهید شد و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را در برنامه‌های خود یاد خواهید گرفت. مخاطبان دوره آموزش جاوا اسپرینگ چه کسانی هستند؟ این دوره آموزش جاوا اسپرینگ برای افرادی مناسب است که: به دنبال یادگیری Spring Boot هستند تجربه‌ی قبلی در برنامه‌نویسی جاوا دارند می‌خواهند برنامه‌های کاربردی Spring Boot را بسازند در دوره آموزش جاوا اسپرینگ چه مفاهیمی را یاد خواهیم گرفت؟ در این دوره آموزش جاوا اسپرینگ، شما با مفاهیم کلیدی Spring Boot آشنا خواهید شد، ازجمله: Spring Boot Starter: این Starter ها به شما کمک می‌کنند تا به سرعت برنامه‌های Spring Boot را راه‌اندازی کنید. Dependency Injection: تزریق وابستگی به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های خود را به صورت ماژولار و تست پذیرتر طراحی کنید. Spring MVC: این فریم‌ورک به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های وب را با استفاده از الگوی Model-View-Controller توسعه دهید. Spring Data JPA: این کتابخانه به شما امکان می‌دهد تا به پایگاه‌های داده‌ی رابطه‌ای با استفاده از JPA دسترسی داشته باشید. Spring Security: این کتابخانه به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های خود را امن کنید. مهارت‌هایی که در این دوره یاد می‌گیرید: نحوه‌ی ساخت برنامه‌های Spring Boot نحوه‌ی استفاده از Spring Boot Starter ها نحوه‌ی تزریق وابستگی در برنامه‌های Spring Boot نحوه‌ی توسعه‌ی برنامه‌های وب با استفاده از Spring MVC نحوه‌ی دسترسی به پایگاه‌های داده‌ی رابطه‌ای با استفاده از Spring Data JPA نحوه‌ی امن کردن برنامه‌های Spring Boot با استفاده از Spring Security با گذراندن این دوره قادر خواهید بود تا برنامه‌های وب مبتنی بر فریم‌ورک اسپرینگ بوت را تولید کنید، این دوره از ابتدایی‌ترین موارد که برای شروع کار لازم است آغاز و مرحله به مرحله با حل چالش‌های پیچیده‌تر سعی در آموزش مفاهیم لازم به شکل اصولی و صحیح را دارد.  ترتیب مفاهیم مطرح شده در جلسات به نحوی تنظیم شده تا فرایند آموزش را ساده‌تر کند و در عین حال تمام نیازهای شما را برآورده کند. در این دوره سعی شده از جدیدترین تکنولوژی‌های در دسترس استفاده شود.  تمرکز اصلی دوره روی نحوه صحیح و ایمن نوشتن برنامه‌های وب است و سعی شده تمام مفاهیم مورد نیاز برای این اهداف در طول جلسات مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود تا مخاطب متوجه دلایل اهمیت رعایت این اصول شود. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش جاوا و آموزش برنامه نویسی به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش اسپرینگ بوت در عمل (با رویکرد blocking) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد صادق رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسپرینگ بوت در عمل (با رویکرد blocking) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی