اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی NFT
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی NFT

1,319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 1,319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر3.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:هومن دهقانی0
  • زمان:76 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای فناوری اطلاعات و بلاکچین , تکنولوژی NFT یا به اختصار NFT یا توکن های غیر مثلی , به یکی از تکنولوژی های پیشتاز تبدیل شده است. توکن های غیر مثلی نوع خاصی از دارایی هستند که مالکیت آنها به شکل داده های دیجیتال روی بلاکچین ذخیره و ثبت می شود. دوره برنامه نویسی NFT به عنوان یکی از جدیدترین و پرطرفدار ترین حوزه های برنامه نویسی , شما را با مفاهیم این فناوری آشنا میکند و اصول پیاده سازی یک NFT را با استفاده از استاندارد های ERC-721 و ERC-1155 و زبان برنامه نویسی سالیدیتی  به شما می آموزد. همچنین در این مسیر با نحوه انتشار یک NFT در مارکت پلیس OpenSea و همچنین ابزار های کاربردی مدیریت dstorage ها آشنا می شوید. در پایان این دوره آموزش NFT شما قادر خواهید بود تا به صورت مستقل و خلاقانه در دنیای NFT فعالیت کنید و ساختار بلاکچین و توسعه NFT را درک کرده و از آن برای ایجاد آثاری منحصر به فرد و ارزشمند استفاده کنید. هدف از برگزاری دوره برنامه نویسی NFT هدف اصلی برگزاری دوره برنامه نویسی NFT , ارتقاء دانش و مهارت شرکت کنندگان در زمینه NFT و برنامه نویسی NFT  است و این دوره در تلاش است با ارائه مفاهیم و مهارت های لازم از جمله مفاهیم NFT و پروژه های کاربردی و همچنین استاندارد های تخصصی پیاده سازی NFT به این هدف برسد. با ارتقاء دانش و مهارت در زمینه برنامه‌نویسی NFT، شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود به طور خلاقانه در دنیایی پراز فرصت‌های فناوری بلاک‌چین فعالیت کنند و به عنوان برنامه‌نویسان متخصص در زمینه NFT مشغول به کار شوند یا پروژه‌های خود را راه‌اندازی کنند. دوره برنامه نویسی NFT مناسب چه کسانی است دوره برنامه نویسی NFT برای افراد علاقه‌مند به فناوری بلاکچین و یادگیری تکنولوژی های بروز برنامه نویسی مناسب است. برنامه نویسان و توسعه دهندگان: اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید مهارت های خود را در زمینه برنامه نویسی اسمارت کانترکت های NFT ارتقاء دهید یا به دنبال ایجاد پروژه های مبتنی بر NFT هستید این دوره برای شما مناسب است. هنرمندان و خالقان محتوا: اگر شما هنرمند، طراح یا خالق محتوا هستید و می‌خواهید آثار خود را به صورت دیجیتال به فروش برسانید، مفاهیم NFT و ایجاد توکن‌های یکتا برای آثار خود را خواهید آموخت. کارآفرینان و کسب و کارهای مبتنی بر فناوری : اگر شما کارآفرین هستید و به دنبال فرصت‌های کسب و کار در حوزه‌های فناوری بلاک‌چین و NFT می‌گردید، این دوره به شما ایده‌هایی برای توسعه کسب و کار خود خواهد داد. دانشجویان و افراد علاقه مند به فناوری : اگر شما دانشجو هستید یا فقط به دنبال یادگیری چیزهای جدید و جذاب در زمینه فناوری هستید، این دوره می‌تواند برای شما فرصتی عالی باشد. مدیران و مشاوران فناوری اطلاعات : اگر شما در حوزه مدیریت یا مشاوره فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنید، دانش درست و صحیح در مورد فناوری NFT می‌تواند به شما در تدوین استراتژی‌ها و مشاوره بهتر به مشتریان کمک کند.
دوره آموزش برنامه نویسی NFT دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 76 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط هومن دهقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی NFT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی